Dildoboer snapt marketing

Als het over seks gaat, dan is dat helaas nog steeds wat lacherig. Daarin zijn Nederlanders gewoon een beetje kinderachtig. En vibrators en dildo’s toveren ook altijd een glimlach op je gezicht. Dus als daar nieuws over verschijnt dan deel je dat graag, want het is grappig. En daar maakte een slimme marketeer dankbaar gebruik van deze week.

Dildo’s en vibrators zitten vast voor Suezkanaal: erotiekgroothandel EDC lijdt miljoenenverlies

Deze kop staat boven een bericht op de website van RTV Noord. Erotiekbedrijf EDC Retail in Veendam zegt tegen de website grote verliezen te lijden doordat een vastgelopen containerschip het Suezkanaal blokkeert. Daardoor kan een schip met seksspeeltjes ook niet verder.

Schip

Natuurlijk zal het best zo zijn dat de dildoboer EDC wat Chinese pornomeuk in containers heeft zitten. Vanzelfsprekend wordt de levering daarvan vertraagd. Maar om meteen van een miljoenenverlies te spreken is natuurlijk ernstig overdreven. Op de eerste plek is het geen heel schip met dildo’s voor het bedrijf, maar daarnaast zou het een slecht inkoopbeleid zijn dat als je levering een weekje vertraging oploopt je meteen tegen problemen aanloopt binnen je bedrijf.

Marketing

Vooralsnog een slimme marketing truc die zeer veelvuldig gedeeld wordt en dus indirect veel reclame oplevert voor het bedrijf. Reclame die ze van mij ook krijgen voor het idee.
En behoor jij tot de sufkutten die zonder na te denken het bericht heeft lopen te zitten delen op social media, dan kunnen we je namens de marketing afdeling hartelijk bedanken voor je bijdrage in hun succes.

Auteur: Blutz

Michèl. Ik bedacht concepten zoals Xandra, Afarma, Wapwinkel, Ibizavandaag, Chillnight, Close2heaven en Beatsandbites. Nu beperk ik me tot het schrijven van wat columns en content voor een aantal websites, maar ik doe dat met groot plezier.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *